سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ روضه خانگی در جوار خانه مادر شهید جعفری نیا

حوزه/ حجت‌الاسلام ارجمند، از اجرای طرح ۴۰ شب ۴۰ روضه در اهواز خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسام ارجمند، مسئول واحد فرهنگی گروه جهادی حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، از اجرای طرح محله محور ۴۰ شب ۴۰ روضه خبر داد.

وی عنوان کرد: این طرح با یاری مساجد منطقه کیانپارس، کیان‌آباد، امانیه و سید خلف و حمایت مدرسه علمیه فاطمیون از ماه صفر پارسال با هدف کار مذهبی محله محور توسط واحد فرهنگی گروه جهادی حضرت زهرا(س) شروع شده است.

وی در ادامه افزود: با یاری خداوند متعال، در اوایل ماه صفر سال گذشته شروع به اجرای این برنامه کرده و توانستیم در آن ایام در ۴۰ خیابان ۴۰ مجلس روضه با میزبانی یکی از ساکنین هر خیابان برگزار نماییم.

مسئول فرهنگی گروه جهادی حضرت زهرا(س) عنوان کرد: دومین دوره اجرای این طرح در ایام فاطمیه کلید خورد که در آن ایام نیز در ۱۰ خیابان ۱۰ مجلس روضه برپا نمودیم.

وی همچنین یادآور شد: امسال نیز این طرح از تاریخ ۱۱ محرم شروع شده و ان‌شاءالله تا پایان صفر حداقل در ۴۰‌ خیابان ۴۰ مجلس روضه برپا خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام ارجمند عنوان کرد: ساکنین مناطق کیانپارس، کیان‌آباد، امانیه و سید خلف که درخواست دارند مجلس روضه اباعبدالله حسین(ع) مقابل منزلشان برگزار شود، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۳۳۴۵۲۴۱۳ تماس حاصل نمایند.

وی در پایان گفت: هماهنگی سخنران و مداح، سیستم صوتی و صندلی برای مهمانان هر مراسم با گروه اجرایی این برنامه بوده و برای میزبان هزینه‌ای در بر ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha